انتخاب شما
رتبه ی سایت
آمار بازدید
گزارش


341-DodgeChargerHemi

 




C_Class_History








Lamborghini_Gallardo








Quattroporte








mustang








off-road








panamera








AUDI R8








SUV








ferrari




BMW6








Cadillac








grancabrioi








Dodgcharger








G280








Landrovar








Aurion-Box








i40





























































































قهرمانی رزبرگ از تیم مرسدس بنز در شانگهای

 

قهرمانی رزبرگ از تیم مرسدس بنز در شانگهای

۲۷ فروردین ۱۳۹۱

مسابقات فرمول یک شانگهای امروز ساعت 12 و نیم به وقت تهران آغاز شد و پس از طی 56 دور پیست با عبور نیکو رزبرگ از تیم مرسدس از خط پایان، قهرمان خود را شناخت. روزبرگ توانسته بود در زمان تایین خط نیز بهترین زمان را بدست آورده و در خط نخست مسابفه جای بگیرد . نیکو رزبرگ گفته بود که فصل برای او از امروز آغاز می شود. این در حالیست که مایکل شوماخر که در خط دوم قرار داشت، در دور 37 از مسابقه خارج شد. لوئیز همیلتون نیز با 5 امتیاز منفی مسابقه را از جای هفتم شروع کرد.

Nico Rosberg Mercedes

Nico Rosberg Mercedes

جنسن باتن و لوئیز همیلتون هر دو از تیم مک لارن-مرسدس در رده های بعدی قرار گرفتند. رانندگان ردبول نیز رده های بعدی را از آن خود کردند.

Felipe Massa

Felipe Massa

این سومین دور از مسابقات این فصل فرمول وان است و مسابقات قبلی در استرالیا و مالزی برگزار شده بودند. مسابقه بعدی قرار است در بحرین و با وجود مخالفت شدید هواداران و تیمها برگزار گردد. حوادث بحرین و جنایتهای رژیم آل خلیفه نتوانست برنی اکلستون، مدیر مسابقات را برای حذف این کشور از تقویم مسابقات قانع کند. این در حالیست که سال گذشته و با وجود شلوغی و بحران کمتر در این شیخ نشین، مسابقات لغو گردیده بود.

ادامه دارد…

 


نوشته شده توسط علیرضا سیادتی در یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:قهرمانی رزبرگ از تیم مرسدس بنز در شانگهای, | لینک ثابت مطلب

آخرین مطالب